مصاحبه آرشیو خبر ها
بازگشت به یوونتوس انتخاب نهایی پوگبا بود

بازگشت به یوونتوس انتخاب نهایی پوگبا بود

یوونتوسی ها در تابستان گذشته یک بار دیگر پل پوگبا ستاره ی فرانسوی را از تیم منچستر یونایتد به صورت آزاد خریداری کردند و مدیر برنامه های این بازیکن مدعی شده که پوگبا خواهان این موضوع بوده و همه چیز به بهترین شکل پیش رفته است.

 

مدیر برنامه های پل پوگبا در این رابطه گفت:

 

همه چیز در ماه آوریل اتفاق افتاد، زمانی که آریوابنه و ندود برای مسابقات تنیس به مونت کارلو آمدند، آنها از کنار ما در دفتر رد شدند و من ایده بازگرداندن پوگبا را به آنها پیشنهاد کردم و آنها گفتند که ما آماده انجام این کار فردا هستیم، وقتی این را به او گفتم خوشحال شد.

 

وی افزود:

 

فرضیه های دیگری برای او وجود داشت، اما وقتی شنید که یوونتوس به بازگشت او علاقه مند است، فقط می خواست آن را محقق کند.

 

― تابستان قبل؟

 

خوب پیش رفت، وقتی بازیکنان به آرزویشان رسیدند، یعنی ما کار خوبی کردیم، پوگبا می خواست به یوونتوس برود و هالند می خواست به منچسترسیتی، همه چیز خوب پیش رفت.

 

― عمل جراحی؟

 

یوونتوس به او آزادی انجام این کار را داد، ما به بسیاری از متخصصان گوش دادیم و اکثریت این عمل را پیشنهاد کردند، دیگران پیشنهاد فیزیوتراپی دادند و بدیهی است که این کار اشتباه بود، اما خوشبختانه اکنون این کار تمام شده است و او به زودی به تمرین بازخواهد گشت.

 

وی در پایان گفت:

 

ابر قدرت پوگبا با قدرتی باورنکردنی در حال غلبه بر مشکلات است، او در دوره گذشته کاملاً روی بهبودی از مصدومیت خود متمرکز شده است و این کاری است که او انجام داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: